Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

sâmbătă, 31 iulie 2010

WTF?!

Pe ritmul  "Ma trezesc dimineata / Beau o ceasca de cafea / A adus-o cum imi place / Dulce e sotia mea ", ce mi-e dat sa vad ochilor in aceasta frumoasa parte a zilei :













Deci , cum asa ceva !????? Bai nene , nu mai avem pic de decenta , urma de respect ??? Am ajuns sa postam pe Facebook aplicatii care iti calculeaza data mortii ?? Si pe deasupra sa punem totul si la modul " Uite , Madalina Manole a murit pe 14.07 .2010 , deci am avut dreptate !!!! Tu cand zici ca dai coltu' !? Intra acum pe aplicatia noastra si vei primi un prajitor de paine gratuit ! Garantat , livrarea se face inainte de data la care n-o sa mai ai nevoie de el !"

Mi-e atat de scarba de persoanele care fac lucrul asta , dar nu pot sa nu le zic decat asa "Trepanatilor , daca gresiti data , ma lasati sa va ingrop de vii ?" Ce ziceti de asta ?


by Csender

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?