Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

miercuri, 14 iulie 2010

De la lume adunate si aici pe blog postate 3

Cum coechipierul meu belgian nu a respectat intru totul regulile postului si a publicat o fotografie cu personajul postului sau ,imi permit si eu sa dezvalui identitatea eroului de astazi !

Oricum , il stiti cam toti , e persoana publica , familia sa si 2-3 apropiati ii zic "fotbalist" , spargatoarea de seminte careia el ii zice iubita il considera chiar vedeta : Nicky Mitea!!!!!!!!!!!!

Acest "Maradona din Carpati" al meleagurilor noastre , vesnic tanara speranta , Noul Hagi(al 23433428299 lea) la vremea cand ii dadura perciunii ,subtiati apoi dupa modelul sefului lui , Dan Bursuc(cine altul!????) , spaima cluburilor de manele , fratilor.


Iata-l pe eroul nostru in centrul Amsterdamului imediat dupa transferul la Ajax , discutie intre el si reporterul Pro Tv undeva la inceputul primaverii. Tineti-va bine de scaune:


Reporter:Cum te-ai acomodat cu orasul , cu olandezii ?
N.M: Foarte bine , oamenii sunt de treaba . Din cate am inteles la ei 8 martie e undeva pe la inceputul lui mai...


ATAT!!!!!!!!!!!!!


by Csender

Un comentariu:

  1. Sunt convins ca l-au fraierit aia ca e din cauza fusului orar (daca stie ce e ala) :D Este perioada transferurilor, astfel ca, "Nicky" Mitea trebuia sa iasa din barlog sa cerseasca un contract cu o echipa mai mare decat Stiinta Craiova, intrucat Stiinta e prea mica pentru el. Trebuia sa-i pupe mainile si picioarele lui Mititelu daca ii oferea un contract. Numai ca din cauza prostiei lui "Nicky", sta de peste 1 an in casa si asculta manele impreuna cu stramba aia de Tonciu. Iese direct la pensie.

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?