Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

miercuri, 14 iulie 2010

De la lume adunate si aici pe blog postate 4

"Intr o zona muntoasa impodobita cu paduri de braji" , cum zic , s a purtat urmatorul dialog :

T: Ce faceti , mah baieti ?
"baietii" : Ce draq , pe aici , ne plictisim
T: Am auzit ca e un chef jmecher la Perla , nu mergem si noi p'acolo!?
B:Nu mergem , frate , ca nu avem nicio tangenta , ce sa facem noi acolo?
T: Pai ce problema e ma , nu oprim la vreun magazin si cumparam tangente? Sau benzinarie ceva ?


P.S. Imi doresc o poza cu protagonistul , dar nu sunt sanse sa gasesc pe undeva.


by Csender

Un comentariu:

  1. care ar mai fi farmecul socializarii fara astfel de oameni pe lume? eu, una, le sunt recunoscatoare

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?