Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

luni, 12 iulie 2010

Categoria " Specii autohtone pe cale de aparitie" Libidinosul de paza

Nu , nu e vb despre binecunoscutii bodyguarzi , acesti “brainless” ai societatii din Romania(fara a generaliza) , ci despre paznicul din holul blocului , acea specie transpirata , mirosind proaspat a mancare , pus vesnic pe cearta avand impresia ca fisa postului sau concureaza direct cu guvernator la banca nationala , secretar de stat , ministru de interne si alte atributiuni la nivel inalt.

Bld Unirii , Bl ….. , nici nu mai conteaza adresa unde stau ca toti sunt la fel peste tot unde blocul beneficiaza de aceasta inutila paza . Pus vesnic pe glume proaste , duhnind a alcool ieftin , cu fata buhaita , iata l , tata , pe EL , pe Imparat. Poate ca eu am norocul ca al meu sa fie sefu’ lor , desi nu cred , dar asa ceva , repet , ASA CEVA n ati mai vazut , va jur !!!! Zelos din cale afara , drastic cu cine nu da “o bere” , nea Nimeni-pe-lume imi face viata amara cu fiecare dimineata : ba nu e intretinerea la timp , ba am consumat prea mult , ca si cum plateste ma-sa , ba am parcat masina in loc gresit …aaaa , am uitat , are si aptitudini de conquiztador pt ca incearca sa stapaneasca si trotuarul din imprejurimi si locurile de parcare aferente .

Aceasta specie trista , al carui apogeu l-a atins odata cu numirea in functia de paznic al unei scari de bloc , este menita sa -ti toace nervii si puterile pe zi ce trece . Zilele trecute , al meu Kiki vine intr o vizita de curtoazie la resedinta subsemnatului , intra in scara unde il intampina acest Hugo Chavez al scarii 4 , cu manelele la maxim si messu’ deschis(???????) . Dialog : Seful Scarii : -Unde mergi , tinere ?

Kiki: La un prieten .

S.S:ce etaj , apartament, numele si scopul .(pe fundal ritm de manea cu bani , dusmani , prieteni , tradari , lautari , nevasta geloasa etc)

K:Nush ma nene , il cheama Cosmin , sta la 5 , dar mai departe n as putea raspunde punctual.

S.S: Iti dai importanta , nu !? Nu mergi nicaieri pana nu stii unde mergi.(Ritmul manelei continua , omul duhneste a Saniuta pe 32 grade Celsius , camasa descheiata incercand sa ia doua -trei iduri de pustoaice cu pagina roz pe haifaiv)

To be continued….


by Csender

Un comentariu:

  1. eh..."libidinosul de paza" de la blocul meu e mult mai amabil. imi zice mereu "saru'mana doamna" si-l intreaba pe frate-miu DE FIECARE DATA cand e singur "este doamna dumneavoastra,nu?" desi DE FIECARE DATA ii zice ca sunt sor-sa.

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?