Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

luni, 12 iulie 2010

De la lume adunate si aici pe blog postate II


Bai, eu am prins ideea dar la ora asta nu-mi vine in minte decat unul dintre dialogurile pe care le am purtat cu un personaj celebru si carismatic ( NOT) de la noi din oras.
Discutia a fost cam asa:
Eu:- C, te duci si tu sa mai cumperi niste beri.
C:-Da ma, sigur. Cate?
Eu:- Cumpara cate vrei tu numai Tuborg sa fie.
C: - Mari sau mici?
Eu:- Si mari si mici.
Dupa un timp:
C:- Gata ma Dane, am gasit Tuborg.
Eu:- Si, cate ai luat?
C:- 22 de beri, 10 mari si 10 mici!
Eu: WTF?!?!


P. S. "6 x 3= 18 si cu una, 17", este tot una din replicile sale, pe vremea cand gestiona una din celebrele terase din parcul Alei.


Pe curand, DaN!

2 comentarii:

Ce zici?