Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

marți, 10 august 2010

Un fel de drama...

Nu credeam ca am sa traiesc asa ceva vreodata. E jale. Nu vreau sa intelegeti ca ma plang desi chiar asta fac. De vineri si pana in momentele astea trupul meu nu isi mai gaseste confortul si starea de relaxare de alta data. Caldura asta ma face sa trec prin niste stari pe care nu le-am mai trait pana acum. E incredibil! Daca am ajuns sa scriu despre caldura insuportabila, asta inseamna ca m-a marcat rau de tot. Si asa este.
Din clipa in care am pasit pe aeroport in Romania si pana acum pur si simplu sunt intr-un stres continuu, mai ca-mi vine sa plag, frate.
M-am saturat sa curga apele pe mine, sa transpir mai ceva ca Florin Piersic. M-am saturat sa ma ciupeasca tot felul de insecte. M-am saturat sa ma tot scarpin. M-am saturat sa respir aer cald.Urat rau de tot.
Singurul lucru bun care s-a petrecut de vineri 6 aug si pana in momentele de fata este  faptul ca am avut parte de 2 ore live mix de la Fatboy Slim unde m-am distrat teribil de tare desi la un moment dat cred ca erau 1241432525 de grade celsius in aer. In rest, seara cateva intalniri cu prieteni vechi. Hmmm relativ draguts. Dar in marea majoritate a timpului traiesc cu nervii intisi la maxim. Nu pot sa dorm, nu pot sa mananc. E foarte stresant sa nu ai un loc in care sa te relaxezi.
Acum scriu din curtea parinteasca a tatalui meu. Doar aici am prins internet moca. Vis-a-vis de un cimitir. Vorba unui prieten, probabil cineva s-a ingropat cu vreun router wireless ceva. E liniste pe partea cealalta. Sunt oameni cuminti acolo. La ei nu e criza si nici asa de cald. Nu i-am auzit sa se planga.
In fine, joi dimineata plec la mare. E urat tare si la mare. Dar gandul ca acolo o sa ma intalnesc cu lume buna ma face sa nu-mi dau seama cat de urat este drumul pana acolo si cat de complicat este sa-ti gasesti o cazare decenta din toate punctele de vedere ( e aproape imposibil chiar).
Dar haidetzi sa incheiem relativ frumos acest post dramatic (cel putin pentru mine). Deci ascultam impreuna :


Pe curand, DaN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?