Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

luni, 16 august 2010

Inapoi in cuptor si ...autocaracterizarea suporterilor stelisti

   Da!!!! M am intors !!! Toate aceste semne de exclamare sunt datorita faptului ca nu mai suport caldura din tara ! E tot ceea ce Danut a descris si inca ceva . Omeneste nu poti sa ti parasesti locuinta pe timpul zilei , iar noaptea abia poti inchide un ochi . Sper sa ma acomodez repede cu cuptorul pe care l am gasit in tara , cum ar spune un geniu contemporan "Canicula asta ar trebui prins si legat !" Subscriu!


Impresiile la cald au fost postate , acum sunt dator cu impresiile per total . O sa fac si asta cand Bombita se va gandi sa vina in tara si sa mi puna la dispozitie materialele foto si video solicitate de mine . A fost genial , una peste alta , nu mai voiam sa ma mai intorc , dar asta e , fuse si se duse . Acum abia astept sa plec la coechipierul meu de blog . in Belgia,  care vad ca nu mai vine de la mare odata!!



Si acum , ca sa mi satisfac si antipatiile , luati de aici cum se caracterizeaza stelistii : Pentru cocalarii care au telefon de 5 milioane si n-au apa curenta, un bilet costa 10 lei la peluze.


Pentru taranii care au telefon de 10 milioane si dau bip, un bilet costa 15 lei, la tribuna a doua.

Pentru smardoii comunali, cu seria 5 inmatriculat in Bulgaria, care sunt pe galben tot timpul, un bilet la tribuna I costa 20 de lei.

Pentru semi-interlopii ilfoveni, cu seria 7 si parizer in portbagaj, un bilet la tribuna O costa 40 de lei.

Pentru interlopii micului Paris, care au ipoteci, credite, leasing-uri, datorii peste tot si sunt asa-zisi „oameni de afaceri” care se ocupa de imobiliare (adica sperie babe singure, ca sa le vanda o parloaga la dracu-n praznic), un bilet la fotolii costa 75 de lei" scriu suporterii Stelei pe site-ul fanilor.



Sursa: http://www.fcsteaua.ro/
 
 
 
 
Ei au zis-o , nu eu ;) Am si o poza geniala la fosta mea pe calculator cu exemplu suporterului stelist . Pe aceasta cale o rug din suflet sa-mi puna imaginea pe mail . Mulumesc anticipat .
 
 
 
 
 
 
by Csender

Un comentariu:

Ce zici?