Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

vineri, 6 august 2010

Impresii la cald

Update!!! Maine Reggae Boat Party !!!! :D

Sa se consemneze ca scriu postul asta dupa doar 3 ore de somn pt ca am avut nesansa de a intra intr un litigiu cu prietena-gazda care s-a gandit ca e bine sa ma dea jos din masina la 6 dimineata , sa ma lase fara credit pe telefon si sa incuie usa la casa . Dar cum unul dintre motto urile mele este " pace si armonie " , am decis sa trec zambind peste acest episod mai ales ca am reusit sa strabat Malta la pas de la un cap la altul , un fel de drum Giurgiu-Daia . Cum si niste irlandeze s-au dovedit dragute si comunicative pe plaja la rasarit , as putea spune ca a meritat toti banii , care au lipsit cu desavarsire , pt ca gazda si Bomba lu' Dodel au decis ca nu am nevoie . Ah , ca sa se consemneze ca nu e vorba de butoiul ala cu cacat care e in combinatie cu "fata-de-trotineta" de la Steaua care isi spune fotbalist , ci despre o foarte buna amica .


Deci , cum zic , n-am momentan poze , filmulete si tot ce v-am promis , in schimb am niste impresii extrem de placute despre tara in care sunt :

-nu are nicio legatura cu Romania din toate punctele de vedere.
-totul e scump pe aici , in afara de , paradoxal , viata de noapte .
-plajele sunt atat de stancoase incat atunci cand ma intind dimineata la rasarit , ma simt fix ca in Familia Flinstone , dar sunt extrem de placute .
-Paceville e un fel de Ibiza , daca nu chiar mai tare , desi nu pot sa fac o comparatie pt ca nu am vizitat locatia din urma . Toate barurile si cluburile sunt acolo , lumea bea in club , pe strada , pe mese , pe bar , ceea ce e foarte tare.
-oamenii sunt foarte deschisi si amabili . Aseara am dorit sa vad meciul lui Dinamo si un patron de bar a cautat un post prin satelit aproape o ora doar pentru mine , in conditile in care jucau o echipa din Croatia si  una din Romania !
-sunt atatea locuri de vizitat incat nu o sa am timp pt toate !!! Sper sa nu merg pe sloganul care l am vazut inscriptionat pe un pahar de shot " They say I went to Malta , I said ....Mal...who ? "
-peisajele sunt geniale !!!

Inca am impresia ca toti locuitorii Maltei sunt ca locatarii unui bloc mai maricel , care ies in oras ca si cum ar iesi la scara sa vorbeasca despre intretinere si apa calda .

Cum spuneam , n am poze , n am filmulete , sunt mahmur si momentan stresat de "Bomba" care e fericita ca a descoperit o oferta de 24 de shoturi la 15 euro . In cateva zile sunt convins ca o sa descopere una de 148 de shoturi la 40 de euro sau ceva de genu' .

Revin cu completarile de rigoare ! Paceeeeeeee si plecaciuni !!!


Update   Mi am schimbat look ul ! E mult mai cald si m-am gandit sa ma rad in cap  .
























by Csender

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?