Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

duminică, 1 august 2010

Am plecaaaaaaaaaaaat !!!

 Plec din tara , fratilor , pt niste 10 zile in Malta !  Unei bune prietene i s-a facut mila de mine si s-a gandit sa ma gazduiasca ca altfel nu alegeam destinatia asta , nu de alta , dar daca dai o flegma mai puternica sunt sanse mari sa depaseasca granitele tarii , si eu nu pot cu tarile mici , dehh frustrarea !

Dupa ce m-am documentat pe net sa aflu obiectivele turistice de interes major ale Maltei , si anume cluburile de noapte si pub urile , am constatat ca e foarte tare aceasta micuta insula situata la o aruncatura de bat de Italia si la doua de Tunisia . Una peste alta ,  o sa fac un jurnal de calatorie aici pe blog  ca sa mai delectez lumea cu impresii , poze si filmulete !

Pana data viitoare , pace si plecaciunile de rigoare :)


by Csender

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?