Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

luni, 9 august 2010

E greu

Bai! Am probleme MARI cu vremea asta. Cald rau, frateeee!
Multa lume care se vaita si care se plictiseste. Trist asa.
M-am revazut cu o parte din prieteni si am trecut peste mai multe interogatorii (set de intrebari gen: "ce faci acolo? ; unde lucrezi?; cat castigi?; la voi e criza, mah?; ai futut si tu ceva acolo?" si altele.
La mare nu s-a schimbat nimic. Turistii sunt aceeasi iar cei tineri care vin din urma vin dupa acelasi timpar (cum ar spune belgianu': "geen onderwijs" adica fara educatie).
Altceva....m-am distrat 2 ore maxim la FBS! Acum astept Sunvawes.
Dar mai tot timpul ma simt slabit, fara vlaga. Ma ingenuncheaza caldura asta rau de tot. Si e d'abia luni.


Pe curand, DaN!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?