Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

luni, 2 august 2010

I'm in love




Cineva ma intrebat daca m-am indragostit de aceasta piesa (defapt eu sunt indragostit de ea, cred :D dar sper sa nu fie asa :)) ). 
Nu dom'ne, sunt ok doar ca....
Da, m-am indragostit de aceasta piesa, dar oare cum ar fi sa te indragosteti pe aceasta piesa?
O piesa care a starnit in mine in sentiment special, ne mai intalnit pana acum si pe care nu cred ca pot momentan sa-l descriu in cuvinte.Nu stiu, nu-mi dau seama, cred ca e vorba despre optimism, oricum ceva pozitiv!

Eu va recomand si blogul Danei unde puteti sa cititi ideile unui artist adevarat cu suflet de artist adevarat. www.dananalbaru.ro 

P. S. Vineri seara ajung in Romania. Stau doua saptamani. Oare ar fi cazul sa dau si eu drumul unui jurnal de Romania? :)) 
Neah, nu cred. ( si mi-e si lene :D )
Dar va spun din start ca o sa vreau sa particip la cat mai multe event-uri, printre care FatBoy Slim si Sunwaves (ador numele asta). 
Mai sper sa fac fata cu brio caniculei si nu in ultimul rand tantarilor.

Pe curand, DaN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?