Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

miercuri, 11 august 2010

Impresii la cald 2

  Cu mari pareri de rau , va spun ca n-am mai avut timp sa scriu pe blog din cauza programului incarcat pe care prietena-gazda mi l-a facut . Sincer , nu mi pare rau pt ca am vazut toate frumusetile acestei mici insule , am fost pe insula-sora-mai-mica Gozo , o oaza de paradis cu niste peisaje incredibile si cu o istorie fascinanta . Observ ca al meu Danutz s-a lovit deja de Romania cu toate neajusurile ei , asta o sa fac si eu peste 2 zile ...Daneeee , rezistaaaaaaa , berile sunt pe drum !!!!!! Apropo de beri , e un fel de apa aici pt mine , profit din plin de faptul ca am sofer si masina la dispozitie :D !

 Azi e penultima noapte pt mine aici , o sa revin cu poze , filmulete si multe alte impresii . Momentan ma pregatesc spiritual pt o noua petrecere in Paceville , alaturi de Bomba si de gazda noastra ! Ma bate la cap a lu' Dodel sa scriu frumos despre gazda , o sa fac si asta la momentul potrivit , laude peste laude , mare gazda frumoasa si aratoasa , dar asta intr un post viitor pt ca acum sunt cam pe fuga .  Maine barbeque pe plajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Pana data viitoare , plecaciuni si niste urari "malteze" pt Romania !



by Csender

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?