Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

sâmbătă, 28 august 2010

Dovada

Update: Bai partenere , eu de ce sunt "Csender" si u esti "Dan" , ma ? Asta asa ...ca o revelatie.


 Am gasit doar comentariul slugii de la penalty-uri . Ascultati aici :






Acum , iata  o mostra de entuziasm , patriotism dar si profesionalism . Cristian Topescu in memorabilul meci Romania-Columbia din '94 , an in care "divele" de astazi cu lapte la bot , pitipoancele de maine , erau doar in faza de proiect . Iar pt noi , cei care am trait clipele acelea , fie ca aveam 20 , 18 , 10 sau 7 ani , ca subsemnatul , o buna ocazie sa ne treaca fiorii la vederea acestor cadre :







by Csender

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?