Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

vineri, 31 decembrie 2010

2010 gone , greatings for 2011 !

   Bai fratilor , cum zic , s-a dus in mortii mamii lui 2010 , e pe teava noul an , acum la 17.55 cand fac postul asta sunt cam derutat avand langa mine una bucata Barcale Spaniolu' Mondialu' Sezationalu' care ne incanta cu a sa prezenta dupa ce a pierdut microbuzul catre Romania si a venit dupa 2 zile. Bine , bine , a venit cu avionu' da' ziceam ca il scuz si eu. El nu recunoaste , o da ca i-a luat nush cine plm bilet , ma rog , a piedut avionu' , stim noi de ce , sau cel putin eu , sau cel putin el . Paranteza ( daca nu intelegeti , nu'i panica , nici eu ).

  Asa , cum mai zic , langa mine am si o bucata de Gush , alb-roscata , cum il stim zacand ca o curca plouata in stanga ecranului.

  Vine 2011 , ba nene , lasam la o parte 2010 cu rele si cu rele si cu 2-3 parti bune , si speram , ca tot romanu' , la un an mai bun , mai productiv , stiti sabloanele. Uunde facem revelionu' , ah ? Pai subsemnatul a fost convins/prostit de al meu Ziggy sa fac la pubul unde presteaza el , si anume True . Dragut loc , fie vb intre noi , muzica live , voie buna asa ca pot sa tai "prostit" din fraza de mai devreme . Haaaaaappppppp , mai nou am auzit ca nu tre' sa ti pui pe feisbuc detalii legate de vreo plecare de ' a ta ca cica hotii sunt tarash cu ochii pe profilul tau si te monitorizeaza . Deci , d'asta m am gandit sa pun pe blog asta , k oricum il citesc 5-6 oameni pe luna , aici nu mai stiu a cui e vina .

 Danut e la munte , pe vestita vale a Prahovei , eu nu pot cu ea , si cu asta basta , raman aici , desi sunt 23  , 43 % sanse sa plec si eu maine spre aceeasi destinatie .

 Cu bucurie in suflet si cu speranta in noi insine si in Chuck Norris , va urez un an cu de toate pt toti ! Mare pace si armonie !







by Csender

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?