Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

miercuri, 1 decembrie 2010

Come-back !

 Spre rusinea mea si a asociatului , n am mai scris de ceva timp. Pot sa mi pierd timpul debitand tot felul de rahaturi despre motivele pentru care am absentat , da' prefer sa fac ceva mai constructiv , sau cel putin asta cred eu. Din start , sa se scuze eventualele greseli de ortografie , punctuatie , pentru ca dupa un concurs de 6 ore de Halbere , chiar si Alfred Nobel ar lua-o pe carari gresite .

E fix Ziua Nationala a Romaniei azi , o sa o sarbatoresc cum se cuvine , si anume  o sa mi imbrac perna in tricolor si o sa ma gandesc cat de bine ar fi ca Elena Udrea sa mi-o suga in timp ce ma uit la "Dansez pentru tine". Bolnav si eu , este ? Prefer sa tin in mine nationalismul pentru ca nu pot sa mi-l manifest intr o tara condusa de oameni cu creiere de jandarmi.

In alta ordine de idei , ultima oara cand am scris eram liber-profesionist , acum sunt profesionist cu acte in regula , desi inca am dubii , si anume cred ca lucrez la banca , si nu , nu la banca de la bloc pe care mananca seminte aceleasi doua tarfe in fiecare zi , ci la o d'aia de da bani oamenilor si pe urma le ia casele. Nu va zic numele ei ca pe urma sigur n-o sa mai apelati la serviciile noastre , asta soto din cauza mea . Cum zic , o sa stau 3 luni in proba aici , cica pentru cumularea de experienta dupa care o sa fiu pregatit sa infrunt cum trebuie sistemul. Zic astia ca e mai bine asa , facand parte din el . Deci am cel mai ipocrit job , incep la 9 , termin d mancat la 2 si ma tirez la 6 . Fix ca pula ( a se scuza limbajul folosit , old habits die hard ) . Sunt fericit si nu prea , entuziast pe alocuri despre activitatea mea zilnica . In continuare , astept weekendul ca painea calda ( Laurentiuuuu , ia si o paine calda!!!) ca sa mi incep adevarata viata . 2 puncte d .

S-au petrecut atatea de cand n am mai accesat blogul asta incat nu m-ar mira sa nu mai fiu eu proprietarul , dar traiesc cu speranta ca Danut trece cu vederea(oricum isi ia mare capac de-i tiuie ca nici el n a mai pus degetu' pe taste) .

Inspiratia venindu-mi cum ii vin lui Boc ideile in economie , va las cu postarea asta in care am zis nimic , pentru inca o repriza de vomitat.

Pe diseara , sa auzim numai de mine .




by Csender

Un comentariu:

  1. :) stii cu ce am ramas eu dupa articolul asta?

    Ca ai fantezii cu Elena Udrea

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?