Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

luni, 13 decembrie 2010

Mesaj catre Dan

  Daca te intreaba cineva vreodata care a fost cea mai buna decizie pe care ai luat o in viata ta , sa ma lasi pe mine sa raspund . Clar aceea e ca ti-ai schimbat domiciliul si te-ai indreptat undeva spre Tarile de Jos . Puteai sa o iei si n sus , si la stanga sau la dreapta ca tot decizia cea mai buna era .
  In caz ca inca mai ai dubii , ti le spulber eu , stai linistit , e gestul corect facut . Poate ca abia acum il inteleg pe Raducioiu cand a uitat romana pe aeroport , pana acum il blamam .

  Cum ziceam , Dane , joaca -te frumos acolo , fa-ti treaba si e foarte probabil sa fii si rasplatit corect pt ceea ce faci si intreprinzi.

  Tin sa-ti transmit mesajul asta prin intermediul blogului pt ca ultimele evenimente traite de mine din minunata noastra tara trebuie facute publice si vazute si de altii , cati plm vizitatori avem noi pe aici . De fapt , gresesc pe undeva cand zic "minunata noastra tara" ironic , aici ma refer la persoanele care o gestioneaza si marea majoritate a celor care o locuiesc.

   M am gandit bine si in momentul de fata am doua alternative mari si late : 1. O iau usor-usor de aici spre Vest si 2. Ma adaptez perfect societatii in care traiesc , nu numai inghitind mizeriile de zi cu zi , ci convietuind in pace cu ele si incercand sa profit tot mai mult de sistemul bolnav. Stiu , ipocrit , da' doar variantele astea le am .


P.S. Stiu ce se intampla cu mine de la o vreme de inspiratia ma ocoleste si cheful imi lipseste cu desavarsire. E strict legat de job , fiind ceva cu totul nou pt mine , necesita si anumita concetrare si efort depus . Imi displace mult ceea ce fac , o iau ca pe o incercare si o experienta , dar nu stiu cat plm o sa mai rezist !! Nu vreau sa fac parte dintr-un sistem asa bolnav si ipocrit ca cel al bancilor , plus ca de doua saptamani simt ca nu traiesc !!!!  Nu ma simt in viata , e ceva neinregula !

P.S 2 Anu' asta revelion fara Valea Prahovei si aglomeratii de 11-12 ore. Trebuia sa o fac si p'asta . Pe 9 ianuarie am speranta ca plec in Anglia cateva zile pentru Manchester United-Liverpool , la oaspeti in sector . Ala da sejur !


 Pace pana la Revelion , razboi pe urma !



by Csender

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?