Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

miercuri, 15 iunie 2011

Vreau inapoi

     Mi-e dor de 15 iunie (late 90's,nu gargara de azi) , de coronite si diplome de merit galbene si mi-e dor de bancheturile de sfarsit de an la casetofonul care nu avea nici macar CD. Mi-e dor de centrala din spatele blocului meu , mausoleul copilariei noastre.
     Mi-e dor de gume Turbo, pufarine , American Cola , cornuri Fantastic Star si pufuleti no name. Ma uitam in spate si vedeam langa centrala balariile din care ieseau creaturi stiintifico-fantastice uneori . Mi-e dor si de ele.Mi-e dor de genialitatea Vacantei Mari de la inceputuri,mi-e dor de Generatia de Aur si de noptile albe petrecute infasurat in tricolor-mersi Radule , multumesc Gica .Mi-e dor de mama care isi schimba culoarea parului din saten in roscat si apoi blond pt a experimenta , nu pentru a-si masca firele albe..
      Vreau iar Tip Top Minitop si mi-e dor de mutra Abramburicai si a Magicianului . Imi lipseste tarana din par si pietricelele din talpile tenisilor rupti dupa o zi in spate la fotbal si pentru ca acele clipe nu mai vin , am decis sa nu mai joc deloc ! Refuz sa cred ca nu mai exista bara la care jucam "Victoria" si ma opresc de fiecare data cand vad ca i-a luat locul  o masina din care rasuna manele .Mi-e dor de tata care ma facea sa ratez mereu prilejul de a-l vedea pe Mos Craciun si mi-e dor de ai mei  care-i luau locul,negresit, an de an . Cum sa nu-ti fie dor de iernile noastre cu cazemate , turturi si oameni de zapada distruse de persoane malefice?! Am ramas frapatde faptul  ca doamna invatatoare a claselor 1-4 nu m-a recunoscut lunile trecute,credeam ca sunt acelasi si ...mi-e dor si de dansa . Mi-e dor  de "Flori , fete sau baieti" si de sotron..

    Am nevoie de 4 pietre sa incep un meci de fotbal ...nu le gasesc si n-am cu cine - mi-e dor.Mi-e dor de doua culori de care m-am indragostit de mic , sunt dependent de ele si d'asta mi-e dor de Hildan.Mi-e dor de Tom cu care tineam mereu in eterna disputa cu soarecele !!!Mi-e dor de micul dejun : unt cu gem,mi-e dor de senzatia aia pe care ti-o dadea o nota proasta atunci cand erai nevoit sa o ascunzi acasa.Mi-e dor de BUG ul inceputurilor si de versurile lor.
Suntem dependenti de ele si nu concepem viata fara , si d'asta NU mi-e dor de telefoanele mobile. In schimb , mi-e dor de cele fixe si de fluieraturile la geam .Mi-e dor sa scap turma.

        Uram cand ai mei ma trimiteau la culcare inainte de a incepe Familia Bundy si d'asta ieseam pe furis s-o vad in bucatarie. Mi-e dor rau si d'asta imi lipsesc micile bucurii ale vietii..Mi-e dor de sor'mea cu care faceam tot felul de glume absurde  si pe care o companimesc acum pentru generatia in care creste.Mi-e dor de Wacky Race si mi-e dor , cand afoni fiind toti , fredonam penibil " ...strigati LA FAMILIA daca sunteti cu mine , dusmanii morr...".Mi-e dor de Florin Calinescu , Mihai Calin , Andi Moisescu , Marian Ralea si alte vedete ale vremii...
Mi-e prea dor de  Puiu Calinescu , Jean Constantin , Florea Dumitrache , Banica Sr. , Fane Iordache , Pittis...
     Am crescut cu Parazitii si as fi vrut sa fie si Nimeni Altu' in peisaj pentru a da culoare si ca tot sunt in tema ,mie chiar mi-e dor de Genius si 3Sud Est , asa cum erau ei.Imi lipseste o bicicleta,si stiu ca pot sa-mi cumpar , dar numai plecam toti cu ele prin cartier , si d'asta nu-mi iau..Mi-e dor de fiecare din prietenii mei. Mi-e dor de Aleiul anilor copilariei si maidanele imprejurimilor care s-au transormat in tone de bitum.Vreau sa retraiesc macar o data senzatia "fluturilor din stomac" pe care ti-o oferea fata de care credeai ca esti indragostit la varsta de 11-12 ani si-ti creeai tot felul de drame stiind ca ea il place pe colegul tau de banca.As da ani din viata numai sa-l mai vad pe Ioan Chirila scriind ,pe Topescu comentand si pe Hagi jucand fotbal.Vreau inapoi mirosul teiului din curtea scolii generale si mi-e dor rau de drumul  pe jos spre casa.Mi-e dor de bunicu' cu care am invatat sa merg pe bicicleta Pegas  si mi-e tare frica sa nu mi se faca prea curand dor de bunica...Mi-e prea dor de liceu si regret ca n-am fost mai implicat in activitatile lui.  Mi-e dor de toate lucrurile care-mi amintesc de cum era si vad ca lipsesc cu desavarsire.

Mi-e dor de anii care au trecut si cu toate astea , vreau sa cred ca cei mai frumosi ani sunt cei ce vor veni...


                                                                                                                                  by Csender

10 comentarii:

  1. ...poti continua.Fundata,tren personal,Vasilescu,parul lung tuns bross,mingea de fotbal aruncata pe bloc,monopoli...
    hmm si vinul ascuns in iarba la munte si Irina "tradatoarea" care ne a spus mamei tale.
    Dintre toate ,parca bara aia de Victoria lipseste cel mai mult.


    am fost acolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa te si semnezi , bah nene , sa stiu si eu care dintre noi ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. bai anonimule care esti tu anonim....ce vrei sa spui cu mingea aruncata pe bloc? :) MG

    RăspundețiȘtergere
  4. like si multumesc pt sustinere in lupta cu soarecele ala! Tom

    RăspundețiȘtergere
  5. moama.nu s-ar fi gandit nimeni:))
    bld.

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-e dor de "budeii" pe care mi-i furai la nesfarsit.
    irina aka tradatoarea :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :))))))) da ma , blondule , te am retinut si te am marcat pe caiet.

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?