Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

marți, 7 iunie 2011

D'ale nationalei..

M.S. -Alo , salut Adi , ce mai faci ?
A.M. - Prin casa , nea Mircea , ma pregateam de o iesire la restaurant , ma stiti doar..
M.S - Pai , tocmai ca te stiu , ai grija la nota de plata ca pe urma iar tabara astia pe tine . Ia spune , ai chef de-un meci cu Brazilia saptamana viitoare...?
A.M- tacere(n.a) ...
M.S....stii tu ...Braziliaaa , Kaka , Robihno , Neymar...aa , era sa uit , se retrage si Ronaldo , nu asta a lu' Real , Dintosu' ..Baloane de Aur , Ghete , Barca , Inter , stii ce zic...
A.M . - Da , nea Mircea , stiu ..dar vezi tu...tot sezonul asta , am fost asa obosit ...Ia zi , cine mai vine ?
M.S - Pai...aaaahhh...Raz...nuu vine , vine Emil de la tineret cu voi , poate si Stelica , sa vad daca are ceva in plan , Gabi e si el obosit , sa vad cum il conving . Hai ma , ca o sa fie misto , va distrati si voi , stii tu , plaja , femei..
A.M-(zambind) Da , cum sa nu , stiu , da' vezi ..a fost asa greu sezonul asta...
M.S.-(uimit) Pai ai jucat 8 meciuri parca...
A.M. Ehh , aproape 6 intregi , sa stii , no ?
M.S. Nu stiu , Adi , vezi si u ..daca nu vrei , asta e , oricum nici eu nu ma duc , poate vorbim la Snagov la un gratar.
A.M. Aduc eu ...
M.S. NUUU !! Ce sa aduci ?
A.M  Nu , bre nea Mircea , vinul zic , vinul il aduc eu ...
M.S. (usurat) Bineee , Adita , vinul , eu am deja micii pe foc . Te pup.
A.M. Si eu , nea Mircea , numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?