Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

sâmbătă, 2 aprilie 2011

O singura iubire..

 Prietene , iubite , concubine , sotii ,  spune-le cum vrei. Traiesti alaturi de ele ani la randul , dar niciuna nu i vesnica . NU poti afirma despre niciuna din cele enumerate ca tine de la varsta de 4-5 ani,cand iti cam dai seama ce i bine-rau,frumos-urat in lumea asta , pana la varsta de 90 cand nu ti mai dai seama nici de ce i negru si alb .
 
  In schimb , ai o dragoste pentru care te face sa plangi sau sa razi dupa caz , care iti da stari asemanatoare orgasmului , si nu , nu sta peste tine , ci pentru care esti plecat cu zilele pentru acele 90 de minute in care tu si ea trebuie sa dati totul. EA niciodata nu va stramba din nas cand e 1 sau 8 martie si nu ai venit cu mana goala , EA nu iti va cere explicatii cand vii la 5 dimineata  cantand , trezind o scara intreaga si sfarsind in genunchi langa wc. Nici macar nu te va dezveli cand ti e somnul mai drag. Pentru ca in relatia asta totul merge pe incredere , sau cel putin asa ar trebui sa fie. Fiecare dintre parti isi face treaba asa cum stie mai bine , una in teren , cealalta in peluza.


  Echipa preferata o ai in sange de mic , nu te faci , ci te nasti , asa cum imi place sa afirm despre "dinamovism" , curentul care imi ocupa zilele de la 5 ani , atunci cand imi aduc aminte de pletele balai ale lui Raducioiu sau rabdarea lui Mateut , in ceea ce Mircea Lucescu a numit "cea mai buna echipa de club din istoria Romaniei" la acea vreme , anii 90-92. Nu o sa intru in detalii statistice pentru ca nu asta e rolul articolului. Fie ca tii cu Liverpool , Barcelona sau  Cetate Suceava , sentimentele sunt aceleasi . Fie ca echipa ta castiga Liga Campionilor , momentul suprem , sau evita salvarea de la retrogadare in Seria C , trairea este aceeasi cand echipa ta da gol.

   Am citit undeva ca un gol al echipei tale favorite este comparabil cu un orgasm de zile mari.Suscriu si adaug ca un gol al echipei tale favorita in fata unei mari rivale rivalizeaza cu rivalizeaza cu cea mai tare partida d sex pe care ai avut o sau o vei avea in viata asta.

 Stiu , unii stramba din nas , altii dezaproba total , ii inteleg perfect . Dar asa cum eu ii inteleg pe unii ca mor de nerabdare sa ajunga in fata tv ului pt "Dansez pentru tine" sau "Romanii au talent" sau pe voi , fetelor , cand adormiti cu pantofii preferati in gand pe care tocmai i-ati gasit la reducere zilelel trecute , dar tot 800 RON sunt, am pretentia sa fiu macar privit cu indulgenta.

  Pentru mine Dinamo nu e doar o echipa , e mult mai mult. Eu iubesc spiritul lui Dinamo , un spirit de lupta , si dinamovismul , o forma de manifestare libera , cu tente nationaliste , intotdeauna avand locul 1 ca obiectiv.Pt ca spune o celebra expresie " nu esti bun atunci cand ierti , ci cand nu uiti , nu esti slab cand pierzi ci cand nu lupti"..si cum se mai mentiona intr-un comunicat anterior al peluzei " ...noi suntem baietii care vad fotbalul si octombrie in negru" , pt ca doar noi stim de ce.
 

P.S. Inca imi revin dupa deplasarea de la Medias de ieri . Pe trenul romanesc nu s-a schimbat nimic , tot 8 ore faci pe 300 si ceva de km , conditiile sunt mizere spre deplorabile , noi avand norocul de a ne putea adapta oricarei situatii :D prietenii stiu de ce.

To be continued...PROMISE !!!


To be continued

Un comentariu:

  1. Mi-ai trezit o multime de amintiri si sentimente.. te felicit din toata inima pt articolul scris si mi-as dori sa stiu ca nu vei renunta niciodata la viata pe care ti-ai ales s-o urmezi, una cum nu se poate mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?