Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

marți, 5 octombrie 2010

Scrisoare catre Catalin

     Capitane,


   Acum , cand se implinesc 10 ani de la tragica ta disparitie , sa stii ca noi , dinamovistii , suntem impacati . Impacati cu deziluzia , cu indolenta , cu caterinca si cu incompetenta. Nu mai e cum era , Cataline...Nu stiu cum ai facut tu , dar odata cu tine ai luat si spiritul de lupta si daruirea de care aveam nevoie. Intre timp , s-a cam retras si generatia din care ai facut tu parte : Ionut , Jean , Cosmin ...Unii sunt antrenori , altii sefi prin federatie . Al tau Florentin e bine , a vrut sa se intoarca acasa , dar ...il stii tu pe butelistul ala de Cristi !? Acum e si mai mare in club , face concedii pe la Miami si mai face pe sluga unor albanezi , ii stii si pe aia . Ei nu l-au vrut pe Florentin , cica ar fi batran , in schimb , Cataline , ne-am pricopsit cu niste spurcati vopsiti in alb-rosu, cam tot de varsta lui. Baietii sunt bine , in general , avem printi care pozeaza ,se filmeaza cu webcamul si ajung in ziare , bananieri pe postul tau ...nu , nu l-am transferat pe 50Cent , poate de unde esti asa se vede , dar nu . Peluza care iti poarta numele s-a divizat si ea , acum se canta pe doua voci , ca si cum ai putea vreodata sa-l desparti pe "Catalin" de "Haldan". Eu , unul , imi aduc aminte de tine in fiecare an si imi vin in minte imaginile de groaza din seara in care ma uitam la stiri si am aflat ca ne parasesti prea devreme. Tara!?? Mai rau decat ai lasat-o , poate daca te transferai peste hotare , altul ti-era deznodamantul , alti doctori , alta mentalitate... In rest , noi m cati am mai ramas , traim cu spiritul tau , ne luam hanoracul si sapca si mergem sa te invocam la fiecare meci , ca un semn disperat de a mai schimba ceva. Si acum inaintea meciului cu Steaua , nu putem decat sa ne gandim ca " toti banii unui cioban nu-l cumparau pe Haldan" .


                                                           Sa ne revedem cu bine , Capitane





P.S. Azi se implinesc 10 ani de la disparitia fotbalistului Catalin Haldan.



by Csender


                                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?