Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

vineri, 22 octombrie 2010

Cotidiene..

Cum stateau eu azi dimineata in casa , in pat , sprijinit de una bucata laptop si una bucata telecomanda , aud de la apartamentul de mai jos strigate disperate dupa ajutor , salvare , pompieri si alte cele. Fiind strigate de femeie si dezmeticindu-ma ca inca traiesc in Romania , m am gandit imediat ca e vreo cearta conjugala care n-ar trebui sa ma intereseze , spiritul civic fiind dezvoltat in mine cat la cocalari bunul simt, asa ca nu am simtit nevoia sa intervin .

Bunul meu prieten si coleg , pe numele de scena Ziggy , vine la fel de disperat in camera mea , sa ma sesizeze de amploarea situatiei. L-am calmat pe stimabilul tovaras , cu un simt civic asemanator cu al meu , pana cand am vazut pe geam fum si flacari de la etajul inferior , si anume 4 . Al meu Ziggy urla ca din gura de sarpe " fire in the hole" , eu concluzioez ca " need backup" , ne luam 2 prosoape , la fel de panicate ca noi , si decidem sa iesim pe scari in acordurile melodiei "Ard in flacari" cantata de rusoaica aia wanna-be. Pe hol , insa , stupoare !!! Mare fum negru , nu se vedea la 2 metri , puteai sprijini un betiv de el , ce maai , ca la WTC fratilor, chiar m-am gandit o secunda sa fac pe viteazul , da' mi-a trecut in secunda imediat urmatoare..

Iesind afara cu succes unde gasim alta lume panicata , constatam ca administratorul pulii , jegu' Pamantului , lepra   Universului , buhaitul Capitalei lipsea cu desavarsire . Era la stomatolog , draga , futu-i mortii ma-sii, si n avea cine sa opreasca gazele sa nu explodam dracului cu totul , sa vina televiziuni peste televiziuni , Ziggy sa dea interviuri desfigurat , eu fara o manuta , iar MILF-urile din blocul nostru arse in proportie de 70-80 % . Era pacat si nu s-a intamplat asta pt ca oamenii cu casca de fier si-au facut aparitia cat ai zice " muie Steaua" si au indepartat focul de data asta pe ritmurile melodiei "Firestarter" Prodigy.

Dramatica parte a situatiei create , pe langa bebelusul duduii inconsiente care a scapat nevatamat , este ca apartamentul subsemnatului a fost , este si va fi , pt inca cateva zile , imbibat cu fum . Dupa aceast nefericit mod de a mi incepe ziua de vineri , am decis sa plec spre orasul natal , lasand in urma mult fum si pe al nostru Ziggy care e facut sa reziste , sa reziste , sa reziste...

La final , vreau sa stiti ca stiu ca sunt cel putin 3-4 persoane care ar fi vrut ca focul sa fie cu un etaj mai sus , dar spre ghinionul lor si spre multumirea mea , nu s-a intamplat , daaaar , la cum stinge pretenashul meu tigarile , nu va mai dura mult pana cand vom interpreta iar melodia " Ard in flacari " 2 puncte d .




P.S. Va rog din toata inima , ca macar 2-3 zile , sa nu ma intampinati cu vorba " Ce faci ma ? Pe unde o arzi si u ? " !!!!

 Postez la noapte despre must-have urile sezonului in materie de Feisbuc . Pace si tineti focul mic ;)



by Csender

Un comentariu:

  1. asa da!!!!!
    [nu ma aflu printre cele 3-4 persoane mai sus mentionate...spre surprinderea ta]

    RăspundețiȘtergere

Ce zici?