Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

vineri, 7 ianuarie 2011

la cald...(part II )


  1. Odata ajuns in sala de asteptare destinata cetatenilor romani si rromi (mai e si un negrotei cu shapca verde, sper ca nu-l cheama Mitica Cardoso) se merge pe principiul "gen, mi a mers foarte bine anul asta". Socializarea este la ea acasa, care mai de care facand bilantul lui 2010 care e ca si terminat.
  2. Masinile sunt pe primul loc in majoritatea discutiilor.
  3. Se vorbeste tare, foarte tare, umorul e la el acasa.
  4. Glume bune dar si proaste.
  5. Gramatica lb romane este calcata in picioare.
  6. Se poarta pulover cu anchior la pantaloni de trening.
  7. Inca o ora intarziere.
  8.  Se bea bere la cutie si se fac pariuri de genul" hai bah, sa vedem in cat timp umplem un tomberon cu cutii de bere".
  9. Inca o ora intarziere.
  10. Inca o ora intarziere.
  11. Ce bronzati sunt astia de pleaca spre Cipru.
  12. Se cara la greu sticle de vin si baxuri de bere, ar merge si un gratar la ce atmosfera s-a creat.
  13. O gramada de mamici bune cu cate 2-3 copii frumosi.
  14. Nicio gagica frumoasa in zborul meu, foarte trist.
  15. Pasagerul Domingo Gonzales e de negasit, se anunta prin statie.
  16. E ora doua dimineata si ninge in draci, nu mai plecam d aici prea curand...
Intr un final am ajuns si in Romania dupa vreo 30 de ore. Am fost mai ceva decat "survivor". E greu de povestit in cuvinte. Articolele au fost scrise la cald si la calm.


Pe curand, DaN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?