Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

miercuri, 23 februarie 2011

Alo, alooo, alooo, Csender?!

Mergand pe principiul "Branza buna in burduf de...urs":
Mare nebunie de blog ce aveam eu si Csender, bagasem noi articole la greu., tot felul de subiecte incitante, discutii, polemici, umor, caterinca. Usor, usor, ne-am stins sau (o) ardem mocnit as spune eu (optimist).
Eu recunosc faptul ca sunt foarte lenes iar lenea ma prosteste, rau de tot chiar. Vointa dar si lipsa de motivatie a facut posibila aceasta seceta de articole pe aceasta pagina de blog.
Daca stie cineva ce mai face Csender Cosmin il rog sa lase un comentariu la acest articol. Oricum avem programata o intalnire aici, in Belgia, pe data de 9 martie 2011. Sper sa ma onoreze cu prezenta. 


Pe cat mai curand posibil, DaN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?