Despre tot

Fotografia mea
...scurt si la obiect. Noi povestim tot si orice. Suntem 2 amici raspanditi prin Europa, el undeva-n Balcani(Csender) iar eu undeva in Nord (DaN).Voi? Comentati, injurati, apreciati. ENJOY! Csender & DaN.

luni, 6 septembrie 2010

House music all night loooong

Suntem bineeee. Din pacate nu prea mai avem subiecte sau cel putin eu unul nu mai am timp sa scriu ceva ce merita sa fie citit cu adevarat.
Csender nu stiu ce mai face prin Romania. Cauta numai necazuri sunt sigur de asta, ii place adrenalina.
Eu nu prea mai am timp de aventuri de cand cu noul job. Astept weekendul poate pica ceva interesant de facut.
Pana atunci va invit sa intrati pe http://erwinalin.blogspot.com/ asta daca sunteti pasionati de fotografie si arta. Pentru ca ce face baiatul asta cu aparatul foto mie rar mi a fost dat sa vad. E plecat prin tara la pozat iar din ce am vazut eu pozele sale schimba fata Romaniei.
Iar in alta ordine de idei, tot la capitolul recomadari, trecem in revista si setul lui Riva Starr.
Va rog sa-l ascultati atunci cand aveti cea mai mare lene pe voi. E facut impotriva acestei boli necrutzatoare.


Pe curand, DaN!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici?